Weer 2 dagen verder - Reisverslag uit Weil der Stadt, Duitsland van Kees en Leo naar Venetië - WaarBenJij.nu Weer 2 dagen verder - Reisverslag uit Weil der Stadt, Duitsland van Kees en Leo naar Venetië - WaarBenJij.nu

Weer 2 dagen verder

Blijf op de hoogte en volg Kees en Leo

14 Augustus 2012 | Duitsland, Weil der Stadt

6e dag
Vandaag trekken we weer verder, we kopen nog een paar flesjes wijn en Paula en Leo krijgen een persoonlijke rondleiding van de wijnboer. De boerin laat ons niet gaan voordat we nog een fles Prosecco hebben koudgemaakt en half teut (grapje) komen we weer bij onze camper aan. De heren nemen vandaag een vrije dag en Kees en ik gaan naar Speyer naar het Technik museum. Dat kunnen we iedereen aanraden, wat een vreselijk leuk museum, daar is werkelijk voor ieder wat wils, als je er ooit in de buurt kom zeker doen. Van oude auto’s scooters vliegtuigen orgels fietsen boten onderzeeërs er is werkelijk van alles te zien. Zeker voor kinderen is het een groot succes. Als we aankomen in Bad Schonborn zijn Paula en Leo daar al uren. Het is erg warm weer en ’s avonds gaan zij naar het thermaalbad wat verbonden is met de camperplaats. Zoute baden van allerlei temperaturen.
14 augustus dinsdag
Vandaag gaan Kees en Leo weer verder fietsen, het wordt hier al aardig heuvelig, er is een helling 12% bij en het is warm boven de 30 graden dus dat telt extra. Leo krijgt helaas een lekke band dus dat brengt wat oponthoud met zich mee. Maar bij aankomst in Weil der Stadt staat hun gebak te wachten dus dat vergoed weer veel. Weil der Stadt is een leuk plaatsje met een lekkere Italiaanse ijsboer en die bezoeken we natuurlijk even.

• 15 Augustus 2012 - 20:54

Marie-Anne Van Der Net:

Hallo allemaal,

Leuk om jullie avonturen weer mee te beleven. Alleen moet het niet gekker worden met die prosecco!! Carla bedankt voor je reaktie op mijn relaas. Het gaat hier vanavond spoken zegt de weerman, ik moet het nog zien: onweer en harde wind. Het is de afgelopen dagen erg warm en na morgen nog warmer. Maar we zeuren niet want tenslotte willen we mooi weer. Mijn laatse bloedonderzoek heeft uitgewezen dat alles weer normaal is gelukkig, dus gaan we de conditie verder opbouwen. Wij wensen jullie een goede voortzetting van de reis en heren: smeer de kuiten maar in voor de klim!!!

Groetjes van ons beide, Theo en Marie-Anne.