Aan het meer van Levico - Reisverslag uit Levico Terme, Italië van Kees en Leo naar Venetië - WaarBenJij.nu Aan het meer van Levico - Reisverslag uit Levico Terme, Italië van Kees en Leo naar Venetië - WaarBenJij.nu

Aan het meer van Levico

Blijf op de hoogte en volg Kees en Leo

25 Augustus 2012 | Italië, Levico Terme

17e fietsdag vrijdag
Voor Paula en Carla is het vandaag niet zover een kleine 58 km, We gaan al vroeg op pad ongeveer half tien. Paula rijdt helemaal binnendoor en Carla heeft een flink stuk autobaan. Carla komt een Lidl tegen en doet nog even fors boodschappen. Ze ontmoeten elkaar voor de ingang van de camping. Carla heeft een kortingspas en daar gaan we samen gebruik van maken wat ook lukt. Dus staan we vlak bij het meer voor 16 euro per nacht. Helemaal goed. Het is vandaag weer erg warm en smiddags nemen we een duik in het meer, dat is ondertussen ook lauw geworden maar sommigen houden daarvan. Hieronder het relaas van vandaag van Kees en Leo.
Vandaag rijden we met grote snelheid, 30 p/u, tussen fruitplantages en over dijken langs een rivier. Via Trento moeten we de laatste km’s afleggen om bij het bergmeer Levico Terme te komen. Dit is een enorme klim van 5 km met percentages van 5-18% Leo komt daar op zijn laatste krachten boven, ik pas bij het steilste stuk en moet van de fiets. Boven hebben we en prachtig uitzicht op het Caldanazzomeer, maar wij moeten nog een meer verder. Helaas 4 km voor de finish is het weer prijs, Leo heeft wederom lekke band. Verder geen bijzonderheden alleen dat het enorm heet blijft 34 graden.

• 26 Augustus 2012 - 12:18

Henriette:

Hallo alllemaal
    In Nederland is het herfst weer nu
    Fijne weekend
    Henriette