Kees heeft "bijna" aanrijding - Reisverslag uit Düren, Duitsland van Kees en Leo naar Venetië - WaarBenJij.nu Kees heeft "bijna" aanrijding - Reisverslag uit Düren, Duitsland van Kees en Leo naar Venetië - WaarBenJij.nu

Kees heeft "bijna" aanrijding

Blijf op de hoogte en volg Kees en Leo

11 Augustus 2012 | Duitsland, Düren

Vandaag zien we elkaar in Zülpich, een vestingstadje met 4 mooie poorten en een aardig gemeentehuis, maar niet meer dan dat. Vanaf een afstand nog aardig om te zien maar in het stadje zelf is het niet veel. We drinken cappuccino bij een cafe die een beetje tegenvalt, slap, jammer. Daarna fietsen Kees en Leo weer verder en reizen Paula en ik ieder op ons eigen houtje naar Remagen. Een schitterende camperplek voor wel 20 campers. Het is erg druk hier. We verwachten Kees en Leo om 2 uur op de camperplek, maar het wordt wel drie uur. Als Kees aankomt heeft hij een blauwe en een rode band om zijn fiets. Wat blijkt Kees heeft om een aanrijding te voorkomen zijn fiets de stoep op gestuurd met als gevolg een klapband. Gelukkig had Leo een reserve buitenband bij zich en konden ze toch verder fietsen. De veroorzaker is nog wel even gestopt maar dat er een buitenband zou moeten worden vervangen had Kees ook niet voorzien en dus kost hem dat een nieuwe buitenband van 40 euro. Nadat Kees op de camperplaats bekomen is gaan we het stadje Remagen in en bekijken de beroemde brug. Daarna gaan we het plaatsje door en kopen hier dus de eerder genoemde buitenband. Op een bankje eten we spaghetti ijs en daar zien we ook Paula en Leo op een terras aan een biertje zitten.

• 13 Augustus 2012 - 13:25

Theo En Marie-Anne Van Der Net:

Hallo allemaal,

De eerste mail kon ik niet geopend krijgen. Zo Kees, Jij een aanrijding, ik ook afgelopen week. Daar lag ik inde Hoofdstraat. Waar die panter staat, kwam een jonge vrouw als een gek van rechts uitgereden. Ik kon haar niet meer ontwijken, maar het was haar schuld. Ik was met mijn nieuwe fiets, het stuur is flink beschadigd en moet vervangen worden, toevallig ook voor 40 euro. Gelukkig heb ik haar adres en haar vader is verzekerd. Dus met een paar flinke blauwe plekken komt het verder goed. Ben je ook voorzichtig want je hoeft het zelf niet te doen!! Iedereen de hartelijke groeten en zet hem op!!!

Theo en Marie-Anne.