Dag 2 naar Düren - Reisverslag uit Düren, Duitsland van Kees en Leo naar Venetië - WaarBenJij.nu Dag 2 naar Düren - Reisverslag uit Düren, Duitsland van Kees en Leo naar Venetië - WaarBenJij.nu

Dag 2 naar Düren

Blijf op de hoogte en volg Kees en Leo

09 Augustus 2012 | Duitsland, Düren

Kees en Leo doen het deze vakantie rustig aan zeggen ze. Ze verlaten de camping pas om kwart voor tien. Paula en ik vertrekken rond 11 uur. Wij rijden ieder afzonderlijk. Later blijkt dat Paula over Venlo is gereden en ik over Roermond. Wij allebei de brug over en Kees en Leo met de pont bij Kessel over. Ook zij fietsen via Roermond. Ik stop tussen de middag in Wassenberg, waar ik nog even het mooie slot op de foto zet. Rond half drie kom ik aan in Düren, waar Paula al zit te relaxen. We pakken de fiets en fietsen naar de Aldi, die weet ik te vinden want ik ben er net langs gereden, Paula kwam via de andere kant en heeft geen Aldi gezien. Als we terugkomen van de Aldi en van het bezichtigen van het stadscentrum zitten de heren er al sinds 3 uur. Een schitterende camperplaats met alleen een koude douche en we kunnen er afwassen. Kees en Leo hebben vandaag 93 km gefietst.

• 10 Augustus 2012 - 00:11

Henriette :

Voor allemaal morgen goed weer en veel fiets en rijplezier
    Lieve groet
    Henriette