1e dag Paula heeft panne - Reisverslag uit Kessel, Nederland van Kees en Leo naar Venetië - WaarBenJij.nu 1e dag Paula heeft panne - Reisverslag uit Kessel, Nederland van Kees en Leo naar Venetië - WaarBenJij.nu

1e dag Paula heeft panne

Blijf op de hoogte en volg Kees en Leo

08 Augustus 2012 | Nederland, Kessel

Kees en Leo vertrekken om 9.45uur en worden uitgezwaaid door Johan. Paula gaat nog even boodschappen doen en ik ruim mijn huis op. Rond half twaalf rij ik nog even bij Tiny mijn oude buurvrouw langs om gedag te zeggen. Daarna op weg. Rond half drie ben ik in Kessel. Maar helaas is de camping vol. Ik bel Paula om dat door te geven. Maar zij staat nog in Rijen met panne. De wegenwacht is net bezig. Ik ga naar een andere camping aan de Maas. Om 4 uur komen ze alle 3 gelijk aan. De start onderbreking van Paula`s camper was defect. De heren hebben een tocht van 105 km achter de rug. Het begin is er. Lekker weer maar een uur later regent het. Daarna weer zon. Tot 9 uur zitten we buiten.

• 08 Augustus 2012 - 21:38

Henriette :

Hallo Carla ,Kees Paula en Leo
    Een goed begin is het halve werk !
    Heel fijne vakantie
    Veel aardigs
    Henriette

• 09 Augustus 2012 - 08:42

Marga:

Nu maar hopen dat de rest van de reis goed gaat.
    Geniet er maar van.
    groet Marga

• 09 Augustus 2012 - 10:51

Kim:

Dat schiet lekker op als de camper het nu al niet deed, maar liever in Rijen dan in het buitenland.
    Succes verder

Groetjes Kim