Naar onze vertrekplaats - Reisverslag uit Winterswijk, Nederland van Kees en Leo naar Venetië - WaarBenJij.nu Naar onze vertrekplaats - Reisverslag uit Winterswijk, Nederland van Kees en Leo naar Venetië - WaarBenJij.nu

Naar onze vertrekplaats

Door: Carla

Blijf op de hoogte en volg Kees en Leo

15 Augustus 2011 | Nederland, Winterswijk

Vandaag zijn we rond 12 uur uit Rijen vertrokken. Het is zonnig dus dat zit mee, dat we onderweg een buitje krijgen telt niet mee. Onderweg hebben we onderling kontakt over de camping die we gaan nemen in Winterswijk, maar eerst gaan we langs bij Obelink, een grote kampeerwinkel. Daarna door naar de geselecteerde camping Erve Hesselink, waar ze draadloos internet hebben en ik het eerste verslag kan schrijven. Gelukkig is er nog 1 plek vrij op de camping en die plaats delen we, ook het kampeergeld wordt gedeeld, onze eerste nacht is dus een koopje. We eten lekker buiten en zitten zeker nog tot 9 uur buiten, dan wordt het erg fris, de zon is inmiddels ook onder. We gaan er bijtijds in, want morgen om 9 uur vertrekken Kees en Leo voor hun eerste fietsdag.

• 15 Augustus 2011 - 19:41

Marga Ditmar:

Leuk om weer zo'n verslag te krijgen.
    Succes met fietes en dat jullie maar minder lekke banden krijgen dan bij de vorige rit.

• 15 Augustus 2011 - 21:07

Leo En Marga:

Hallo, we hopen dat jullie weer een mooie en goede reis hebben, veel plezier en mooi weer toegewenst.

• 15 Augustus 2011 - 21:54

Ruud En Annelies:

fijne vakantie en kom weer gezond terug.

• 16 Augustus 2011 - 08:34

Joke En Henk:

We hebben geprobeerd jullie nog te bereiken, maar de vogels waren al weer gevlogen.
    Wij vertrekken donderdag via Duitsland richting Wenen, naar Mirjam. We wensen jullie een fijne reis veel fietsplezier en veel mooi weer, hebben wij het ook.
    Groetjes,
    Joke en Henk

• 16 Augustus 2011 - 09:56

MIa En Jos:

Hallo vakantiegangers.

Wij hadden ook niet in de gaten dat jullie al zo snel weer gingen, anders hadden we wel doeg gezegd.

Anyway, heel veel plezier, en geniet ervan.

Groetjes, Mia en Jos