Gearriveerd in Praag - Reisverslag uit Praag, Tsjechische Republiek van Kees en Leo naar Venetië - WaarBenJij.nu Gearriveerd in Praag - Reisverslag uit Praag, Tsjechische Republiek van Kees en Leo naar Venetië - WaarBenJij.nu

Gearriveerd in Praag

Door: Kees en Carla

Blijf op de hoogte en volg Kees en Leo

28 Augustus 2011 | Tsjechische Republiek, Praag

Kees en Leo zijn net aangekomen in Praag. Ze hebben vandaag het slechtste pad gehad van alle dagen. Later volgt het verslag. Nu zijn we teut van de Champagne. Kees heeft op het laatste moment de bolletjespet binnengesleept. Het scheelde 25 cm!!!!

• 28 Augustus 2011 - 15:18

Leo Hanst:

You are the Champions... Van harte en genet nu van Praag, groetjes uit Abcoude het regent hier constant nou doei

• 28 Augustus 2011 - 16:45

Frans En Tilly Wouda:

geweldig en gefeliciteerd.
    een mooie prestatie.

• 28 Augustus 2011 - 17:59

Zip.:

Baasje wat ben ik trots op jouw !!!!!!
    Dikke knuffel van Zip.

• 28 Augustus 2011 - 20:42

Leo En Marga:

Geweldig gedaan weer mannen! Het lijkt allemaal zo makkelijk als je het zo leest, maar ga er maar eens aan staan. Gefeliciteerd!

• 29 Augustus 2011 - 13:46

Theo En Marie-Anne:

Hoera!!Proficiat met deze prestatie!
    Groetjes,Theo en Marie-Anne.

• 29 Augustus 2011 - 15:51

Hetty Vollenbroek-Janssen:

Hallo luitjes,
    Wat stoer en knap van jullie om naar Praag te fietsen! Wij fietsen ook wel naar Praag, maar dan vanaf de camping waar we jullie onmoet hebben. Leuk dat jullie onze site bezocht hebben. Veel succes met de verdere fietstochten!
    Groeten van Hetty en Henk
    www.hettyenhenk.waarbenjij.nu

• 30 Augustus 2011 - 11:57

Ellen En Edwin:

Goed gedaan weer hoor! Het houdt jullie vitaal en jong :-) Veel plezier en groetjes voor jullie vieren.