Nog 18 uur vanaf nu en dan gaan we !! - Reisverslag uit Rijen, Nederland van Kees en Leo naar Venetië - WaarBenJij.nu Nog 18 uur vanaf nu en dan gaan we !! - Reisverslag uit Rijen, Nederland van Kees en Leo naar Venetië - WaarBenJij.nu

Nog 18 uur vanaf nu en dan gaan we !!

Door: keesenleo

Blijf op de hoogte en volg Kees en Leo

19 Augustus 2010 | Nederland, Rijen

Net terug uit londen met Kim was super en dan morgen op weg samen met kees naar santiago. De zenuwen gaan nu wel beetje mee spelen bij ons en de dames. Het is geen 24 uur meer tot we echt gaan . En na maanden noordwesten wind dus mee richting Spanje is die nu gedraaid en hebben we hem tegen morgen en overmorgen en de hele weg denk ik . Maar veel achter Kees zijn rug kruipen , of zal hij het zelfde idee hebben
:SMS update:: 20 augustus 2010 :
Eerste dag zit erop. Schitterend weer maar erg winderig. We hebben 122 km gefietst. Vannacht slapen we op een camping in Londerzeel. We zien er redelijk uit.

:SMS update:: 21 augustus 2010 :
Na een mooie dag met heelijk weer, veel wind tegen zijn we aangekomen in tournai . 106 km gefietst waarvan 40 km door de heuvels . Hoogste punt 100 meter Voorproefje van wat nog komen gaat. Wat cijfertjes totaal 228 km 16 kerken 2 bezocht gemiddelde 21.7 en 3.5 liter gedronken per persoon p/d en 1 lekke band alles naar wens

• 19 Augustus 2010 - 14:10

Gerrie Strijbosch:

Hoi Hoi
    ik wil jullie een hele goeie start wensen, geniet ervan, en ik ga jullie volgen.
    liefs Gerrie

• 19 Augustus 2010 - 16:34

Henriette Jacobs :

Bedankt voor het reisverslag
    Goede start en de toch maar de wind in de rug letterlijk en figuurlijk
    succes lieve groeten Henriette

• 20 Augustus 2010 - 20:35

Leo Hanst:

Allerbeste onderweg , en rust goed uit voor de volgende dag, we volgen jullie. Paula nog gefeliciteerd met je PA (88 ALLEMACHTIG)

• 21 Augustus 2010 - 08:52

Conny:

de kop is er af! heel veel succes.

• 21 Augustus 2010 - 10:14

Joop V.d. Valk:

Ga jullie met belangstelling volgen.

• 21 Augustus 2010 - 14:11

Huub Nooten:

Hallo Leo en Kees,

Veel succes op jullie lange maar zeker mooie fietstocht naar Santiago de Compostella.

• 22 Augustus 2010 - 11:41

Trees En Jos:

leuk dat we jullie zo kunnen volgen hoop dat het weer een beetje meezit verder het allerbeste en goede fietsdagen toegewenst

• 22 Augustus 2010 - 13:22

Ad En Els:

hallo leo en kees veel succes dat word weer een hele ervaring
    wij houden jullie in de gaten
    groetjes ad en els

• 23 Augustus 2010 - 06:17

Joos:

Hoi Hoi,

waar blijven nou de foto's met jullie erop ;) ik hoop dat jullie het naar jullie zin hebben, ik heb in iedergeval een druk gezellig weekend gehad.

ps jullie auto starten niet vanmorgen zou wel een lampje aan hebben gestaan ik ga van de week er even naar kijken.

geniet er van groetjes en een dikke knuffel voor pap en mam