De voorbereidingen lopen op zijn eind - Reisverslag uit Rijen, Nederland van Kees en Leo naar Venetië - WaarBenJij.nu De voorbereidingen lopen op zijn eind - Reisverslag uit Rijen, Nederland van Kees en Leo naar Venetië - WaarBenJij.nu

De voorbereidingen lopen op zijn eind

Door: keesenleo

Blijf op de hoogte en volg Kees en Leo

12 Augustus 2010 | Nederland, Rijen

Het is zowat zover nog een weekje en dan gaan we op weg voor onze tocht naar Santiago. De camper zit al redelijk vol en er worden nog dagelijks spullen naar binnen gebracht . Hij zakt al redelijk door zijn veren. De fiets is klaar hij staat te gepoest en al in de garage klaar om door een ringetje te halen zo glimt die Nog een paar dagen met Kim naar london en dan, Op vrijdag 20 aug om 09.30 staat het vertrek gepland, in nieuwe fiets kleding, op speciaal verzoek niet in mijn oude fietscross broekje . We hebben er zin in groetjes Leo

• 13 Augustus 2010 - 14:38

Marian:

Hoi Leo,

Leuk deze site om op deze manier jullie te volgen en te lezen hoe het gaat.
    Veel succes voor jullie beiden en met een nieuwe kledng moet het zeker gaan lukken.
    Groetjes Marian

• 15 Augustus 2010 - 09:35

Theo En Marie-Anne:

Hallo allemaal,

Wij wensen jullie een hele fijne reis met leuke en mooie momenten. Zelf ga ik{Marie-Anne}een wekje wandelen in Doetinchem met Els, Adje en de familie Bakx. Hartelijke groeten en veel plezier,Theo en Marie-Anne.