reactie van het thuisfront - Reisverslag uit Bonneville, Frankrijk van Kees en Leo naar Venetië - WaarBenJij.nu reactie van het thuisfront - Reisverslag uit Bonneville, Frankrijk van Kees en Leo naar Venetië - WaarBenJij.nu

reactie van het thuisfront

Door: Leo,Kees,Paula en Carla

Blijf op de hoogte en volg Kees en Leo

26 Augustus 2010 | Frankrijk, Bonneville

Hallo volgers in het natte Nederland, van onze reis , wat leuk dat er zoveel gereageerd wordt op onze verhaaltjes en dat er zoveel met ons meegeleefd wordt We zijn goed hersteld van de eerste dagen, de fietsen zijn weer nagelopen en ia top vorm [wij ook] dus morgen weer op pad. Vandaag 27 graden beetje zon en voor eerst geen wind
:SMS update:: 27 augustus 2010 :
Vandaag hebben Paula en Leo besloten om morgen ochtend terug te rijden naar huis. Het gaat heel slecht met Paula haar Vader na een val wordt met het ergste rekening gehouden. Hoe het met de tocht verder gaat is afwachten. Kees en Carla blijven in Frankrijk en gaan de buurt hier verkennen . We hopen onze tocht nog wel te kunnen afmaken.

• 27 Augustus 2010 - 00:55

Jeannette:

Bon jour garcons sur le velo, ik hoorde dat er stevig gefietst word. Leuk om jullie te volgen via deze site. Dames jullie zorgen toch wel goed voor deze stoere binken. Ik wens jullie veel goed fiets weer en tot schrijfs.

• 27 Augustus 2010 - 07:18

Corrie Sportschool:

Hallo luitjes, helaas heb ik enkele verslagen gemist. Was zelf op vakantie,in het natte nederland. Wij zijn met de boot limburg ingevaren. Hebben ook veel gefietst. De groetjes en nog een fijne tijd samen!!! Corrie

• 27 Augustus 2010 - 12:32

Conny:

heerlijk he zo'n dagje rust!!!! hoop dat de benen wel weer willen, maar dat zal best! succes
    jullie zijn op de helft en kunnen dan af gaan tellen. groetjes,
    conny en Dirk

• 27 Augustus 2010 - 18:06

Henriette:

Jammer dat Paula en Leo naar huis moeten in verband met ziekte van hun vader Ik wens hun sterkte
    Voor kees en carla geniet toch nog van de omgeving en maak er het beste van
    lieve groeten Henriette

• 27 Augustus 2010 - 18:30

Coby:

Leo en Paula,
    Heel veel sterkte.ik hoop dat het goed komt en jullie de reis kunnen hervatten.
    Groetjes Coby

• 27 Augustus 2010 - 18:33

Joop V.d. Valk:

Luitjes wat jammer dat het door zo'n naar ongeval niet met z'n 4tjes kan worden voortgezet. Paula en Leo veel sukses, hoop dat het nog mee mag vallen voor jullie. Carla en kees probeer er toch nog wat van te maken he!!

• 28 Augustus 2010 - 09:24

Theo En Marie-Anne:

Dag Paula en Leo,
    Vanmorgen hoorde ik van Jose dat je vader is overleden Paula. Ook namens Theo gecondoleerd met dit verlies. Je weet altijd dat er iets kan gebeuren met mensen op deze leeftijd, maar het komt altijd onverwacht. Heel veel sterkte ! Hartelijke groeten van ons beide, Marie-Anne.

• 29 Augustus 2010 - 12:21

Irene Vleerbos:

Hallo Leo en Paula. Ik wil jullie even sterkte wensen de komende dagen. Ook namens Paul en Rico

• 06 September 2010 - 11:05

Conny:

Zo, ik ben weer terug van een week oppassen en kan nu m'n mails weer lezen. Paula en Leo gecondoleerd met het verlies van jullie (schoon)vader. Heel veel sterkte in de komende tijd!
    Verder wil de ik mannen veel succes toewensen met het vervolg van jullie tocht en ik hoop dat de billen,benen etc. het goed houden.We volgen jullie weer via de mails. groetjes en veel succes!Conny en Dirk